torstai 20. helmikuuta 2014

Kaasojen pukeutuminen...

Tässäpä vasta ongelma....

Mulla on siis kolme kaasoa, kaikki erilaisia vartaloiltaan. En halua ketään pakottaa pukeutumaan mihinkään missä oloaan ei mukavaksi tunne, vaan kaikkien pitäisi nauttia päivästä eikä pohtia miltä näyttää.
Vaikeuksia löytää kaikille mieluinen malli, toinen tahtoo pitkän, toinen lyhyen. Toinen olkaimilla, toinen ilman....

Onko sitten kaasoilla oltava kaikilla samanlainen puku?


                                           kuva täältä

                                           kuva täältä

Onko tästä olemassa jokin sääntö että kaikkien on pukeuduttava samanlaisiin? Musta noista kuvista huokuu leikkisyys :)

Mitä mieltä olette?

2 kommenttia:

  1. Ei kaasojen pukeutumiselle varmaankaan ole mitään sääntöä olemassa. Mun mielestä on myös kiva, että kaasot saavat valita itselleen mieleisen mallin, oli se sitten lyhyttä, pitkää, olkaimetonta.. Ehkä samaa mallia kivempi valinta olisi, jos puvut olisivat kuitenkin saman sävyisiä tai ainakin teemaväreihinne sopivia :)

    VastaaPoista
  2. Juuri näin. Olen sanonut kaasoilleni että kunhan löytävät violetit mekot niin olen tyytyväinen. Ei tarvitse siis olla samanvärisetkään, mun puolesta saa olla vaaleaalilaa tai tummaa, molempia löytyy meidän koristelusta.

    VastaaPoista

Sana vapaa :)