perjantai 4. huhtikuuta 2014

Apua, mihin tää aika katoaa!!!

Hui kamalaa... Aikaa häihin 2kk 23 päivää....

Hiljaista on ollut blogin puolella, kuten olen jo useasti maininnut, työkiireet ja koulu pitävät huolen ettei turhia koneella istuta. Paljon on asioita tapahtunut joita voisin tässä hieman valoittaa...

Ensimmäinen ja suurin asia varmaankin on mun Dream Teamin hajoaminen. Yksi kaasoista sai lähteä. Aina kun sovittiin jotakin, oli innostus kova, mutta päivän koittaessa, ei kiinnostus riittänytkään. Ja yleisesti välit olivat aika riitaisat. Minussa oli iso kasa vikoja, vain minussa kuulemma. Juttua tähän riittäisi vaikka millä mitalla, mutta jääköön ne nyt minun tiedokseni. Tämä on aika ikävä homma, kyseessä oli hyvä ja rakas ystävä, johon en nyt sitten ole enää missään väleissä. Minun vikani kuulemma, minun ystävyyteni ei kuulemma ollut tarpeeksi vahva kantaakseen erimielisyyksien yli, mutta jostain kumman syystä minä olen se, ketä tässä on yrittänyt tämän jälkeen pitää ystävyyttä yllä ja tehdä selväksi, etten halua hänen katoavan elämästäni vaikka kaaso ei enää olekaan(tosin vaikeaahan se onkaan kadota kun seurustelee mieheni veljen kanssa). Emme ole siis puhuneet moneen viikkoon, eikä hänellä ole mitään intressejä olla ystäväni enää. Olkoon siis niin, kaikista sukujuhlista tuleekin sitten aivan loistavia :(

Noh, kaksi ihanaa kaasoa silti jäi ja ilman heitä sekoaisin lopullisesti. Toinen pitää pakettia kasassa ja toinen on tukena kun vituttaa kaikki. Ootte tytöt parhaita <3

Kutsuja ruvetaan väsäämään ensi viikolla, kun mä olen lomalla. Koitan tänne saada aikaiseksi teille kuvan  valmiista kutsusta, jahka valmistuu :)

Kimppuni olen päättänyt, pitkään keikuin kahden vaiheilla ja tarjouksiakin olen pyydellyt useammasta paikasta. joten järkyttävää huomata, miten hinnat voi heitellä yli sadallakin eurolla, mulla kun ei ole aikomusta heittää montaa sataa kimppuun joka lentää olan yli :) Kuinka paljon rahaa laitatte/ olette laittaneet kimppunne?

                                                  kuva täältä

Kimpustani tulee siis tuollainen, mutta liilalla neilikalla ja valkoisella orkidealla. Todennäköisesti. :)

Saan teille varmasti myös uuden sneak peakin ihanasta häämekostani ensi viikolla. Mä niin rakastan sitä <3
 

2 kommenttia:

  1. Voi, inhottava kuulla. :( Toivottavasti välinne selviytyvät ajan kanssa!

    VastaaPoista
  2. Heips minun piti tulla vielä kysymään, että pääsetkö osallistumaan lauantaina polttaritanssitunnille? :) Voi olla, että olet jo minulle vastannut, mutta en löytänyt ainakaan viestiäsi mistään niin siksi kyselen :)

    VastaaPoista

Sana vapaa :)