tiistai 6. elokuuta 2013

Koodinimi: Kaaso

Ensin kaasoja oli yksi, sitten kaksi ja kun rakas ystäväni oli hoitanut omat häänsä pois alta, pyysin vielä kolmannenkin. Olin alusta asti halunnut tämän ystäväni kaasokseni,sillä ollaan koettu yhdessä niin paljon asioita,että haluan hänen olevan mulle järjen ääni, jos koen tarvetta paeta alttarilta :) Alun perin siis meidänkin piti mennä naimisiin tänä kesänä jo,mutta siirrettiin suosiolla seuraavaan kesään ja hyvä näin, sain kaasoni :)


Kaaso yksi:
Naapurini, josta kuin sattumalta kehkeytyi hyvä ystävä. Omintakeinen makeinen, joka ymmärretään hyvin usein väärin. Yhteisiä vuosia takana vasta muutama, mutta tuntuu kuin oltaisiin tunnettu aina. Häneltä saan tukea ja turvaa, jos tuntuu että elämä potkii päähän ja mikä parasta, mun ei tarvitse leipoa itse, sillä kun mun tekee mieli pullaa tai mokkapaloja, tulee ne uunituoreena suoraan naapurista ovelle. (Mä siis vihaan leipomista ja ruoanlaittoa!)Tämä oli itsestään selvä valinta,sillä luotan että tämä ihminen kulkee mun vierellä niin kauan kuin asutaan samassa kaupungissa ja kenties vielä senkin jälkeen. Odotan innolla shamppanjan huuruisia hääsuunnitteluja ;)

Kaaso kaksi:
Mun tuleva kälyni. Ystävän ja perheenjäsenen sekoitus. Ajatus tästä kaasosta syntyi kun mentiin yhdessä häämessuille ja jaksoi sinnikkäästi mun kanssa ravata kaikki kojut. Heitti ehdotuksia ilmaan jo siinä automatkalla häiden suhteen joten tiesin että tämä olisi yksi tehotytöistäni. Toimii usein järjenäänenä ja siksi sopiva lisäys tähän porukkaan :) sillä sitä välillä tarvitaan. Yhteisiä vuosia takana jo kaksitoista ainakin, muistan kuinka nää mun mieheni siskot oli aina kamalan uteliaita mun suhteen kun menin heille kylään. Loistavaa seuraa ja takuu varmasti tarttuu mun kanssa mikkiin jos häissä päätän alkaa laulaa lurittelemaan aamun pikkutunneilla ;)

Kaaso kolme:
Ystävä monen vuoden takaa,joka tosiaan meni kihloihin tismalleen samana päivänä. Miehet ei vieläkään myönnä sopineensa keskenään mitään, mutta onhan se nyt omituista :D
Tämän ihmisen kanssa on tosiaan koettu ylä-ja alamäet,asuttu kämppiksinä, oltu muutamassa samassa työpaikassa jne... Se luottoystävä joka ei koskaan katoa viereltä. Se, joka jokaisella pitäisi olla. Mä voisin kirjoittaa tähän kyllästymiseen asti meidän seikkailuista, mutta tuskin kukaan jaksaisi lukea :D
Väsymätön äiti, joka jaksaa hoitaa lapset päivästä toiseen, toisin kuin minä. Mulla hajosi pää hyvin varhaisessa vaiheessa :) Omistaa maailman parhaan äidin,joka on myös munkin äiti, tavallaan. Ainakin silleen leikisti, niinku vara-äiti :)

Olisin voinut satuilla kaikista vaikka mitä, mutta koska en viitsi jokaisen mokailuja tänne kirjoittaa, vaikka koitankin pitää tämän blogin tutuilta salassa toistaiseksi, niin jätän kuvailut lyhyeksi. Eiköhän näistä kaasoista kuulla vielä ;)

Nyt siirryn tääs hääpukujen ihmeelliseen maailmaan, miten voi olla näin vaikeaa löytyy kohtuuhintaista pukua???



1 kommentti:

  1. <3

    Myyyh, olipas suloisesti kirjoitettu :)

    Odotan niitä istujaisia varmaan enemmän kuin muuta :D

    VastaaPoista

Sana vapaa :)