maanantai 19. elokuuta 2013

Nyt oksettaa...

Heräsin aamulla hyperventiloiden kun sain vihdoin ja viimein listattua meidän budjetin...



Vaikka olen onnistunut tekemään jo nyt hyviä löytöjä halvalla, niin karkea budjetti toi mukanaan ikävän yllätyksen. 3000e euroa ei vaan riitä ja hölmöhän olin kun niin edes alunperin kuvittelin. Uusi budjetti näyttää ennemminkin 4000e ja siitäkin varmasti mennään vielä yli.
Mä en vain tiedä että mistähän ihmeestä ne rahat revitään, perheellisellä ihmisellä kun vaan niitä yllättäviä menoeriä tulee joka kuukausi kun Äidin pikkumussukat rikkovat vaatteensa pihaleikeissä.

Meillä ei kunnioiteta perinteitä, että vanhemmat maksaisi. En edes aio kysyä. Olenhan aikuinen, perheellinen ja asunut jo yli kymmenen vuotta poissa kotoa. Lisäksi asiaan vaikuttaa se, ettei vanhempani ole auttaneet kahta muutakaan siskoani rahallisesti häissä ollenkaan. Olen itse sitä mieltä, että jos koen olevani valmis avioliitton, täytyy minun olla myös valmis maksamaan ne itse. Hyvä niille, keiden vanhemmat maksaa!
Vierailu pankin sedän luona taitaa siis olla aiheellinen vielä,vaikka sitä en haluaisi tehdä.

Tällaiset hyperventilaatiokohtaukset vain lisää tunnetta, että karkaamme häihin maistraatissa ja ilmoitamme vain kaikille olevamme naimisissa... Huoh... Ehkä tää tästä vielä helpottaa... Ehkä... Toivottavasti.

Ei tullut taaskaan puhetta teemasta tai ostoksista... Joskohan mä seuraavaksi saisin aikaseksi postattua jotain niistä...(Kunhan ensin selviin tästä alkujärkytyksestä budjetin suhteen....)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sana vapaa :)