sunnuntai 18. elokuuta 2013

Pikaista päivitystä!

Tänään katsastettiin yhden kaason ja toisen mun tulevista kälyistä, kanssa uudestaan mun häämekko ja.....

MÄ RAKASTAN SITÄ!!!

Nyt oli auttamassa kaksi ihmistä,jotka tiesi mitä teki ja luoja, että olin onnellinen. Tuli sellainen olo, että perkules, mähän oon menossa naimisiin :)
 Heti alkoi taas ideat häiden suhteen virrata ja nyt mä olenkin seilannut internetin ihmeellisessä maailmassa, tilaillen ja tutkaillen kaikkea. Hääpaikkoja olen selaillut ja kaksi niistä ylitse muiden, molemmissa vain pitkä välimatka kirkolta, n. 20 min. ajomatka... Joten:

Jos olet järjestänyt hääjuhlan tai aiot järjestää hääjuhlan pitkän välimatkan päässä kirkolta, miten hoidatte vieraiden kyydityksen? Onko kohteliasta laittaa vieraat itse tulemaan taksilla tai muulla hoitamallaan kyydillä vai oletteko/aiotteko tulla vastaan ja vuokrata esim. linja-autokyydityksen?

Antakaa vinkkejä, kiitos, jos siellä joku tätä lukee...

Terveisin epätoivoinen ja maaninen Morsian :)

P.S Huomisessa postauksessa sitten niitä hankintoja :)

5 kommenttia:

  1. Me vuokrataan bussi. Eli taas yksi menoerä, mutta sekä kirkko että juhlapaikka sen verran korvessa ettei sinne julkisilla juuri kuljeta.

    VastaaPoista
  2. Kyllä kaikissa häissä missä minä olen ollut, on hääväki ihan omilla autoilla liikkunut. Ja näin miettiessä jotenkin hankalalta tuntuisikin semmoinen yleinen kyyti. Kuitenkin kirkkoon pitäisi mahdollisesti omalla autolla tulla ja sitten hääpaikalta poistua myös, jos ajokunto on vielä tallella. 20min ei ole matka eikä mikään näin "maalaiselle" :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu no ei se mullekkaan mitään merkitse,kävellen joka paikkaan liikun aina. Tuota mäkin mietin,autot jäisi sinne kirkolle keskustaan. Mä vähän luulen,että kuoppaan tuon bussi ajatuksen ja käytän rahat johonkin kivempaan :)

      Poista
  3. Minä kallistun myös tuohon että jokainen kulkee omalla autolla. Jotenkin vierasta ajatusta kuljetuksesta, silloin on sidottu lähtemään tiettyyn aikaan.
    Pääkaupunkiseudulla tämä voi olla eri juttu, siellä ei välttämätä monikaan ole autolla liikenteessä, mutta täällä landella kaikki kulkee kyllä autolla :D

    VastaaPoista
  4. Niinpä :) juu kyllä tuo taisi nyt olla mulla vain joku heikon hetken ajatus. Ja toisaalta,eipä sinne juhlapaikkaan joka nyt aiotaan ottaa,ole kuin 10min ajomatka.

    VastaaPoista

Sana vapaa :)