maanantai 12. elokuuta 2013

Musta kuoriutuu vielä kunnon narttu, Trust me!

Noh, löysinpäs sitten halvalla itselleni puvun,mutta pienellä riskillä päätin tilata sen huuto.netistä. Käytettynä. Ilman sovitusta. Muutamat ihmiset saattaa pitää mua lievästi mielisairaana,mutta puvulle olisi tullut rutkasti hintaa jos sitä ois lähtenyt kokeilemaan nykyiseen kotiinsa. Saahan sen sitten myytyä jos se ei olekaan hyvä...Toivottavasti. Tai sitten vituttaa rankasti ja tulee takkiin budjetissa... Mä taidan itseasiassa pitää itse itseänikin lievästi mielisairaana...



...Ja nyt sitä vitun pukua ei kuulu... Tosin vasta perjantaina taisi mun maksuni näkyä myyjän tilillä,mutta mitä sitte... MÄ...TAHDON...MUN...PUVUN....NYTTTTTT!!! Mun mielestä on ihan suunnaton vääryys että se puku ei odottanutkaan mua postissa tänään kun kotiin töistä pääsin. Ja tässähän vois luulla että musta ois kuoriutumassa pieni bridezilla...Mutta älköös huoliko,ilmoitan kyllä kun niin tapahtuu, oon vaan niin kamalan malttamaton ja kaikki pitäis tapahtuu tässä,nyt ja heti, kiitos mulle nyt kaikki!
No joo, se puku ei ollut ihan sitä mitä mä etsin alunperin(tosin ei ollut kirkkohäätkään tai ylipäätään naimisiin meneminen) mutta koska lompakko ei kestä mun mieltymystä alkuperäiseen mekkoon,oli tämä hyvä kakkonen ja halpa sellainen. Mekko kun ei kuulu mun budjettiin...



Ja tää saamarin budjetti... Ehkä mä kuvittelin eläväni jossain pilvilinnoissa kun mä oletin mun mitättömän budjetin olevan ihan ok. Eihän sillä tunnu pääsevän kuin alkuun ja siihen se sitte jääkin.Kiva, kiitos, Hei!
Jos hommat menis niinku mä haluisin niin näistä tulis sellaset perinteiset häät,mukaan lukien sen osan että morsion isi maksaa kaiken :D
Mä luulen, että jos kehtaan edes vastaavaa ehdottaa, tehään musta hyvin nopeasti perinnötön ja isätön.
Mutta ei, ihan oikeasti. Onko se oikeasti ihan nykypäivää, että otetaan lainaa että saadaan bling bling häät ja sitte maksetaan häiden jälkeen velkaa yhestä pirun päivästä, jonka vois nyyttärimeiningilläkin vetää kunnialla läpi?? (Ei, en ole tosissani. Koitan vaan vakuutella itselleni, että muutkin koittaa kitkuttaa itselleen unelmien häät...)
Toki kaikessa tässä koitetaan säästää ja tuo mun puku oli jo hyvä alku, 240e ei todellakaan ole paljon. Lisäksi ois tarkotus vääntää mahdollisimman paljon ruoista itse.Kakun saa luvan tehdä (halusta en ole kysellyt, mä päätin jo eikä valittaa saa!) mun toinen kälyni joka on loistava leipuri. Kortit tehdään itse ja suurimman osan koristeluista ostan käytettynä.Niin ja säästin kengissäkin... Tilasin alesta 25e Killahin ihunat ihanat valkoiset kengät, oikea hinta oli 79e, joten siinäkin jo taas tuntuva säästö.....Mutta silti...Kuinka mahdollista on selvitä alle kolmen tonnin kun kaikki nykyään maksaa aivan helvetisti....

Ahdistaa....Ehkä lievästi...Silleen vähän... Mä meen peiton alle hyperventiloimaan...


2 kommenttia:

  1. En tullu vittuilemaan, mutta kerron silti. :D Meillä ensin melkeen tuplaantu budjetti kahdesti ja sit lopetettiinkin laskeminen. Ja me vielä pidettiin aika mihihäät. :D

    Ja kyllä, niitä juhlia maksettiin pitkään, koska meilläkään ei leikitty sitä "morsiamen isä maksaa"- leikkiä (En tosin pyytänytkään, koska minä itse. :D)

    Toivotan siis onnea budjetin kanssa ja suosittelen toivomaan häälahjaksi helvetisti rahaa. ;)

    VastaaPoista
  2. Se on tarkoituskin ;D No ei, meillä pysytään budjetissa ja piste. Meilläkun se ongelma että lainaa ei noin vain saada vaan tarvitaan takaaja, joten koitan välttää sitä viimeiseen asti... Mutta, ehkä se ei kirpase niin paljoa kun mä koitan ostella tässä matkan varrella kaikkea kivaa. Huitsin vattuun budjettisuunnitelmat,kuka niitä tarvii :D

    VastaaPoista

Sana vapaa :)